Vine Craciunul, e-sarbatoare!!!! Ai impodobit bradul?

Toată luna decembrie e-sarbatoare.ro! Este sărbătoare atât în suflete cât și în aer. Decembrie este una dintre cele mai vesele luni și aș putea să spun că este o lună a cadourilor și o lună plină de bucurii pentru cei mici. Cei mici se bucură de mai mulți moși în această perioadă și totul culminează cu Moș Crăciun care trebuie să vină obligatoriu cu multe cadouri.


Brazi artificiali sau brazi naturali

Crăciunul fără brad este ca paștele fără ouă. Clar nu ai cum să te bucuri de această sărbătoare dacă nu ai un brad. Referitor la dilema de mai sus, normal că aleg brazi artificiali pentru că am o grămadă de lucruri care sunt pentru acest tip de decorațiune. 

Motivul pentru care am ales bradul artificial
 
În primul rând faci o singură dată investiția într-un brad și îl poți folosi câțiva ani buni fără să sufere vreo modificare și să arate la fel de bine în fiecare an.
Ai posibilitatea să îți alegi bradul perfect la care visat. Spun asta pentru că îți poți alege înălțimea dorită în funcție de locul în care urmează să îl așezi. Sunt singura persoană care am pațit într-un an să mai tai din vârf pentru că nu încăpea cum trebuie în sufragerie? Nu cred. În felul ăsta îți poți alege cât vrei să fie de înalt și să arate la fel ca în poză. Să fie plin de crenguțe frumos distribuite și să nu fiu nevoită să ascund goliciunea lui într-un colț de cameră.

Cu această ocazie pot face și o aroganță și să îmi aleg un brad în culoarea care îmi place. Eu am deja un brad artificial de un verde natural dar mă gândeam să îmi mai iau unul cu acele puțin mai deschise, ca acesta din poză. 

Bradul artificial nu se scutură și în felul ăsta te scutește să vezi numai ace de brad toată casa. Nu vreau să mai vorbesc de cât îmi este de urât să strâng bradul, dar cu atât mai mult îmi displace să strâng un brad natural care face numai mizerie în urma lui.

Dacă singura plăcere atunci când faceți bradul este să aveți un miros specific în casă, vă recomand să vă luați spray-uri specifice care vă pot schimba aerul într-unul de sărbătoare sau chiar lumânări cu miros de brad. 

Bradul perfect la ușa ta

Nu are rost să merg prin magazine și să caut un brad, atâta timp cât îmi pot comanda online unul și să ajungă fix la ușa mea. Trebuie să mă gândesc bine că de astăzi într-o săptămână trebuie să am bradul împodobit. Știu că în această perioadă toată lumea este aglomerată și că multe persoane dau comenzi online așa că, atât magazinele online, cât și curierii sunt foarte aglomerați. 
Dacă în mod normal un colet îmi ajungea într-o zi, maxim două, acum termenul de livrare s-a mai lungit și nu vreau să stau cu grijă că voi rămâne fără brad.

Completează accesoriile care-ți lipsesc 

Am câteva accesorii de brad pe care le ador dar s-a mai schimbat puțin moda și vreau să îmi mai cumpăr și câte ceva nou. Așa fac în fiecare an și nu vreau să fac o excepție anul acesta. Având în vedere că îmi iau bradul de pe E-sărbătoare.ro, profit de ocazie, și îmi mai cumpăr și beteală, globuri și încă o instalație de brad.

Am văzut pe site și câteva spray-uri cu zăpadă artificială și cred că ar fi foarte interesant ca la sfârșit să-mi pot da o altă notă de sărbătoare bradului cu puțină zăpadă. 

Astea fiind spuse, mă declar satisfăcută de noua investiție făcută și abia aștept să împodobesc bradul, să spun colinde și să mă bucur de sărbători alături de familie și de cei dragi.

Sărbători fericite

Comentarii